Hvad er OneDrive
Hvad er onedrive Du har mulighed for at tilknytte et eller flere OneDrives til dine enheder. Det giver dig mulighed for at kunne gemme dokumenter, billeder og hvad du ellers
Faktum er, at mange ledere er udfordrede af at bygge gode relationer til ALLE medarbejdere.
Nogle connecter vi mere naturligt med end andre, og det har naturligvis en betydning for det følgeskab, du formår at skabe – og dermed også organisationens performanceniveau og resultater.
I videoen deler jeg 4 spørgsmål, som du kan bruge til at kortlægge, hvor stærk din relation er til hver enkelt medarbejder. 1. Step er nemlig at blive bevidst om det.
Se Flere Blog Indlæg
Hvad er onedrive Du har mulighed for at tilknytte et eller flere OneDrives til dine enheder. Det giver dig mulighed for at kunne gemme dokumenter, billeder og hvad du ellers
Download Microsoft Office gratis Du kan downloade Microsoft office op til 5 gange via din arbejdskonto. De fleste virksomheder har købt en licens der tillader at medarbejderne downloader Microsoft Office
Hvordan bruger jeg Windows skærmklip Har du brug for at sende et billede af din skærm til IT eller sætte det ind i en guide du er ved at lave