SharePoint anvendes til samarbejde og dokumenthåndtering i virksomheder. Det giver brugerne mulighed for at oprette og dele dokumenter, websteder, lister og andre ressourcer på tværs af organisationen.
Lær at bruge avancerede funktioner til styring af adgange, versionering og arbejdsgange, hvilket gør det lettere for virksomheder at styre deres dokumenter og processer mere effektivt.
Deltagere:
Bliv fortrolig med de mange muligheder der er når først du mestre det fundamentale i SharePoint.
Kurset er for dig, der gerne vil blive bedre til at udnytte mulighederne i SharePoint. Kurset kan tage udgangspunkt i nedenstående emner. Kurset tilpasses dog under alle omstændigheder deltagernes ønsker og behov.
Hvordan motiverer og udvikler du dem? Hvad kan du konkret gøre? Og hvordan bliver du – og I – bedre til at løse konflikter? Eller helt at undgå dem?
Dit udbytte:
Indhold
Form:
Formen indebærer dels oplæg fra underviser med teknikker, redskaber og metoder,
men kurset kendetegnes også ved stor deltagerinvolvering og personlig coaching
Du kan finde alle vores kurser her.