Salgsteknik kursus - Få skabt en positiv kontakt til kunden

Salg og service er to sider af samme sag. Det burde det i hvert fald være. For hvis du ikke får skabt en positiv kontakt til kunden, vælger han eller hun måske at lægge sit køb et andet sted.
Har du nogensinde mødt en tvær tjener, når du var ude at spise? Eller en uengageret medarbejder i den anden ende af røret, når du ringede til din leverandør af telefoni? I så fald har du sikkert overvejet en anden stamrestaurant og et nyt teleselskab.
For salg kræver forståelse for kundens situation – og en evne til at yde god service.
+55.000

Kursister

45

Forskelige kurser

100 %

Tilfredshedsgaranti

+10.000

Gennemførte kurser

Husk du kan få tilskud til alle vores 5 stjernede kurser

Informationer om Salgsteknik

Den direkte salgs- og servicesituation
På kurset arbejder vi med grundlæggende teknikker inden for salg og kundeservice. Dermed opnår du en forståelse for, hvordan generelle salgsteknikker kan benyttes i relation til kunden i den direkte salgs- og servicesituation.
Dit udbytte:
Vi lover dig alle tiders service på kurset, hvor målet er, at du:
  • Kan varetage kundekontakten i forbindelse med salg af virksomhedens produkter og services 
  • Har lært at varetage den indledende kontakt til kunden på en positiv måde 
  • Kan lytte til kundens behov og forventninger og gennemføre salg 
  • Kan bruge teknikker til at afslutte salg og kontakt på en positiv måde. 
Vil du have de nyeste tips & tricks
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og blive meget klogere
Sociale medier

Du kan følge os på forskellige sociale medier som noget helt nyt, er vi begyndt at bruge youtube til forskellige kurser osv. tag et kig​