Relationssalg

Omdrejningspunktet for næsten al menneskelig aktivitet er relationer. Og kvaliteten af vores forhold, tilknytning, forbindelse til de andre tilstedeværende er afgørende for, om en situation udvikler sig til en succes eller ej. Det gælder også salgssituationen.
Hvordan tænker dine kunder? Hvad kan du gøre for at styrke dine egne kompetencer? Og hvorfor er det så vigtigt at skabe frugtbare forbindelser til kunder og samarbejdspartnere?
Med kurset Relationssalg ser vi nærmere på, hvordan den menneskelige psykologi fungerer i salgsprocessen.
+55.000

Kursister

45

Forskelige kurser

100 %

Tilfredshedsgaranti

+10.000

Gennemførte kurser

Husk du kan få tilskud til alle vores 5 stjernede kurser

Informationer om Relationssalg

Kundeloyalitet og kundeindsigt:
Vi undersøger, hvad der skal til for at lykkes i salgsrollen, og hvorfor relationer og kundeindsigt er så afgørende for succes. Du får indblik i begreber som kundeloyalitet, personprofiler og adfærdsmekanismer og lærer at planlægge og prioritere din salgsindsats.
Dit udbytte:
Med praktiske og konkrete redskaber kan du skabe de frugtbare forbindelser, der styrker dit salg og skaber ekstra værdi for kunderne. Og for virksomheden. Målet er, at du:
  • Kan afdække kundernes købsadfærd og dermed udvikle og fastholde kunderelationer 
  • Kan vurdere forskellige salgskanaler 
  • Kan planlægge din tid effektivt som redskab i det personlige salgsarbejde 
  • Formår at afdække, analysere og vurdere virksomhedens konkurrencesituation på et udvalgt marked 
  • Bliver i stand til at arbejde med markedsanalyser 
  • Får en dyb forretningsforståelse, som kan medvirke til værdiforøgelse i virksomheden 
Vil du have de nyeste tips & tricks
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og blive meget klogere
Sociale medier

Du kan følge os på forskellige sociale medier som noget helt nyt, er vi begyndt at bruge youtube til forskellige kurser osv. tag et kig​