Vi giver dig en solid værktøjskasse, der sikrer, at du bliver i stand til at lede dig selv bedst muligt
I Upgrade hjælper vi med at udvikle og styrke ledere og medarbejdere i deres lederskab.
Først når vi er i stand til at lede os selv, er vi også er i stand til at være kreative og innovative og opnå et højt niveau af personlig performance og præstation.
Det effektive personlige lederskab bygger på eksisterende styrker og fokuserer på intuitiv ledelse samt de holdnings- og adfærdsændringer, der er nødvendige for at klare det moderne arbejdsliv.
Momentum
MOMENTUM er et unikt ledelsesforløb for dig, der er leder. Forløbet er designet til at hjælpe dig med at udvikle større selvbevidsthed og viden om din personlige ledelsesidentitet, og hvordan denne bidrager til både personlig og faglig effektivitet og succes.
Programmet tager afsæt i de 3 begreber; Insight, Impact og Influence og har fokus på at forbedre din professionelle praksis, og din evne til at lede dig selv og andre.
Programmet efterlader dig med fornyet energi og selvindsigt samt en handlingsplan, der sikrer din fortsatte udvikling som leder.
Lederskab og Performance
Lær hvordan du gennem dit lederskab motiverer dine medarbejdere og skaber høj trivsel og performance

Personligt Lederskab
Lederskab handler i høj grad om at tage ansvar for eget bidrag – både privat og professionelt.
Gennem de universelle love om ledelse og konkrete øvelser opnår du en bredere og dybere forståelse af pro-aktiv adfærd samt din mulighed for at påvirke teams og organisationer.
Interesseret i at høre mere?
Få mere inspiration på vores blog

Modstand fra medarbejderne?
Hvad kan det være tegn på? Og hvad har det 4. F med det hele at gøre?

Åbner du op for dialogen, når dine medarbejdere spørger dig til råds?
Mange ledere kommer ubevidst til at lukke ned – og fjerner dermed muligheden for at medarbejderne udvikler sig og performer optimalt. Brug 1 min. på

Hvor stærke relationer har du til dine medarbejdere
Faktum er, at mange ledere er udfordrede af at bygge gode relationer til ALLE medarbejdere. Nogle connecter vi mere naturligt med end andre, og det