Konflikthåndtering kursus - Løs konflikter med effektive teknikker

Har du oplevet pressede kunder? Oplever du til tider konflikter, når du udfører dit arbejde?
På kurset bliver du introduceret for og får indblik i en række værktøjer og teknikker til at løse udfordrende konflikter, hvor der personligt og fagligt stilles høje krav til dig.
Vi tager udgangspunkt i deltagernes konkrete virkelighed og arbejder med at forstå konflikternes udviklingsforløb og hvordan de håndteres bedst. Gennem anvendelse af teknikker og kendskab til kropsprogets betydning i forhold til opståede konflikter lærer salgsmedarbejderen at forbedre vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.
+55.000

Kursister

45

Forskelige kurser

100 %

Tilfredshedsgaranti

+10.000

Gennemførte kurser

Husk du kan få tilskud til alle vores 5 stjernede kurser

Informationer om konflikthåndtering

Målgruppe:
Alle der ønsker at blive bedre til håndtere vanskelige situationer og kunder.
Dit udbytte:
Salgsmedarbejderen lærer at genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice. Ud af kendskab til egne styrker og begrænsninger kan salgsmedarbejderen vurdere, hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, som ikke umiddelbart kan løses.
Vil du have de nyeste tips & tricks
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og blive meget klogere
Sociale medier

Du kan følge os på forskellige sociale medier som noget helt nyt, er vi begyndt at bruge youtube til forskellige kurser osv. tag et kig​