fbpx

Konflikthåndtering kursus - Løs konflikter med effektive teknikker

Har du oplevet pressede kunder? Oplever du til tider konflikter, når du udfører dit arbejde?

På kurset bliver du introduceret for og får indblik i en række værktøjer og teknikker til at løse udfordrende konflikter, hvor der personligt og fagligt stilles høje krav til dig.

Vi tager udgangspunkt i deltagernes konkrete virkelighed og arbejder med at forstå konflikternes udviklingsforløb og hvordan de håndteres bedst. Gennem anvendelse af teknikker og kendskab til kropsprogets betydning i forhold til opståede konflikter lærer salgsmedarbejderen at forbedre vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.

 

Vil du vide om Master Coach uddannelsen er noget for dig?Ring 70 205 285 og få mere information eller book en aftale.

For at sikre, at vi er det rette match, tilbyder vi en uforpligtende samtale, hvor vi sammen finder ud af, om uddannelsen er noget for dig.

+55.000

Kursister

45

Forskelige kurser

100 %

Tilfredshedsgaranti

+10.000

Gennemførte kurser

Husk du kan få tilskud til alle vores 5 stjernede kurser

Informationer om konflikthåndtering

Målgruppe:
Alle der ønsker at blive bedre til håndtere vanskelige situationer og kunder.

Dit udbytte:
Salgsmedarbejderen lærer at genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice. Ud af kendskab til egne styrker og begrænsninger kan salgsmedarbejderen vurdere, hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, som ikke umiddelbart kan løses.

Interesseret i at høre mere?

0 er tilmeldt vores nyhedsbrev

Gør som mange andre og få inspiration til hverdagen​.

kontakt john eller julie

Vi glæder os til at hjælpe dig!.

Indtast dine oplysninger, så kontakter vi dig.