Konflikthåndtering kursus - Løs konflikter med effektive teknikker

Har du oplevet pressede kunder? Oplever du til tider konflikter, når du udfører dit arbejde?

På kurset bliver du introduceret for og får indblik i en række værktøjer og teknikker til at løse udfordrende konflikter, hvor der personligt og fagligt stilles høje krav til dig.

Vi tager udgangspunkt i deltagernes konkrete virkelighed og arbejder med at forstå konflikternes udviklingsforløb og hvordan de håndteres bedst.

Lad os rådgive dig om muligheder, tilskud og meget mere. Så er du sikker på at få den optimale løsning

Informationer om konflikthåndtering

Målgruppe:
Alle der ønsker at blive bedre til håndtere vanskelige situationer og kunder.

Dit udbytte:
Salgsmedarbejderen lærer at genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice. Ud af kendskab til egne styrker og begrænsninger kan salgsmedarbejderen vurdere, hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, som ikke umiddelbart kan løses.

Interesseret i at høre mere?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Gør som mange andre og få inspiration til hverdagen​.

FÅ 10% rabat på jeres første kursus

Ja tak - Jeg vil gerne have 10 % på mit første kursus

¨