KUNDER OG REFERENCER

Vi har mange glade og tilfredse kursister/ firmaer. Flere af dem har skrevet en udtalelse om deres samarbejde og erfaring med os.

Hos Upgrade har vi specialiseret os i kurser og efteruddannelser, der både giver et reelt kompetenceløft og motiverer, inspirerer & effektiviserer medarbejdernes personlige performance.

Kunne du tænke dig at få et uforpligtede tilbud  eller har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os.

Kunder 1
Kunder 2

Boligkontoret Danmark

Fra de efterhånden over 400 kursister hos os, lyder en typisk tilbagemelding:

Jeg vil bare udtrykke min store begejstring for dette kursus og i særdeleshed Johns måde at undervise på. Det var super godt, inspirerende og utroligt morsomt. Jeg har fået enormt meget med mig.

Vi har siden 2017 samarbejdet fast med Upgrade i kurser for medarbejdere i Excel, Word, PowerPoint/præsentationsteknik og Effektiv planlægning. Vores mål var en opgradering af medarbejdernes kompetencer inden for daglig brug af Officepakken, hvor netop kursussamarbejdet med Upgrade har spillet en stor og uundværlig rolle.

Sidste år var alle vores medarbejdere på et obligatorisk ’Outlook kombineret med GDPR’-kursus, hvilket varmt kan anbefales.

Karina Lauridsen
Kommunikations- og marketingchef

Kunder 3

BC HOSPITALITY GROUP

… total transformation af måden hvorpå samarbejde på tværs af siloer og business skal foregå fremadrettet.

Da Bella Center Hospitality Group skulle implementere deres nye vision om Fremtidens Arbejdsplads med udgangspunkt i Microsofts Office 365 platform kontaktede vi UPGRADE, som vi ofte benytter til interne kurser i Microsoft Office.

I samarbejde med IT, People and culture, HR og andre interessenter fik vi oprettet et forløb som bestod af 4 Kick Off sessions med fokus på “Whats in it for me” for slutbrugerne og efterfølgende Office 365 hero træning for de talrige superbrugere, der skal medvirke til en total transformation af måden hvorpå samarbejde på tværs af siloer og business units skal foregå fremadrettet.

Pia Jakobsen, Director of Operations. People & Culture

Kunder 4

EUC SJÆLLAND

Upgrade tog os med på en rejse i det personlige lederskab og Julie faciliterede dagen på aller bedste vis.

Julie er imødekommende, tilstedeværende og kompetent med en fin fin humor og et stort glimt i øjet. Formår at få alle til at bidrage. Kan kun anbefale på det kraftigste

Jeg skulle afholde en temadag for et team på 16 medarbejdere og var ikke et øjeblik i tvivl om hvem jeg skulle vælge.

Upgrade tog os med på en rejse i det personlige lederskab og faciliterede dagen på den aller bedste vis. Medarbejderne oplevede Julie som imødekommende, tilstedeværende og kompetent med en  fin humor og et stort glimt i øjet.

Julie er rigtig god til at læse sine kursister og formår at få alle til at bidrage Vi bruger stadig de ting som vi tog med hjem, og jeg kan kun anbefale Julie på det kraftigste.

Jeg selv bruger også Julie i mit personlige lederskab som sparringspartner og Julie er rigtig god til at få alle mine flyvske tanker sat i “kasser” så jeg kan bruge det konstruktivt i mit lederskab.

Connie Mikkelsen, Afdelingsleder EUC Sjælland.

Kunder 5

ELDORADO A/S


Upgrade har en særlig evne til at engagere, begejstre og involvere vores medarbejdere.

Det er lige det, vi har ledt efter.

Per Lausen, Adm. direktør / CEO at Eldorado A/S

Kunder 6

DOMEA

… hurtig og god sparringspartner til fuld tilfredshed og rimelige penge.

Med Upgrade fik vi i Domea gennemført en vanskelig opgradering af vores ejendoms mestre lokalt og i hele Danmark.

Vi fik alle testet, og det har vi ikke fortrudt. Alt i alt fik vi opgraderet over 200 ejendoms mestre til fuld tilfredshed og til rimelige penge. Endelig kan Upgrade anbefales som en hurtig og god sparringspartner. Her gælder ordsproget ”Hellere lille og vågen…” i fuld udstrækning.

Per Eskildsen, Uddannelses konsulent

Kunder 7

HADERSLEV KOMMUNE

På alle niveauer formår Upgrade at ramme plet. Vil du gerne opleve spændende og anderledes kurser?

Så er du i sikre hænder hos Upgrade.

Jonas Schultz Thygesen, Afdelingsleder Jura & Forhandling og HR

Kunder 8

TOPTOY

… forberedt, velformuleret og talentfuld. Upgrade formår at udfordre / ændre både daglige rutiner og arbejdsprocesser samt individuelle person (-og team) ressourcer til det bedre.

John Andersson er et meget godt forberedt, velformuleret og talentfuld IT-konsulent. Han har formået at udfordre / ændre daglige rutiner og arbejdsproces til det bedre, dvs, forbedring af både individuelle person (-og team) ressourcer.

David Dollerup, Manager of Supply Chain Planning

Kunder 9

SK FORSYNING A/S

… kompetente undervisere - professionelt med et tvist af hygge og sjov. Kun rosende ord om kurset som helhed.

UPGRADE kan klart anbefales til videreuddannelse af folk.

Ca. 150 medarbejder har været på kursus i flere omgang og kurserne er forløbet professionelt med et tvist af hygge og sjov. UPGRADE kan klart anbefales til videreuddannelse af folk.

Jeg syntes, at det har været et godt og brugbart kursus med kompetente undervisere. jeg synes, at der har været plads til flere forskellige niveauer uden at man har haft svært ved at følge med i undervisningen, og da jeg selv er startet helt fra bunden af og har fået meget ud af det, så har jeg kun rosende ord om kurset som helhed.

Vita Riis Pedersen, IT koordinator

Kunder 10

GRAND HOTEL COPENHAGEN

…. super service fra start til slut - priser som er yderst attraktive. Vi vil helt sikkert gerne benytte Upgrade igen og kan varmt anbefale dem.

På anbefaling kontaktede jeg Upgrade IT for at forhøre om Excel kursus . Vi oplevede en super service fra start til slut med god information om hvordan kurser blev tilrettelagt individuelt og god information omkring priser som er yderst attraktive.

Firma kommer selv med deres computere og stiller op og gør alt klart, så det er lige til at gå til.
Forinden havde vi alle taget en test, så vi kunne få undervisning på forskelligt plan.
Vi vil helt sikkert gerne benytte Upgrade igen og kan varmt anbefale dem.

Kunder 11

FCA FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES

Hvornår har du sidst deltaget på et IT kursus, hvor tiden bare fløj afsted?

Viden, humor og engagement går hånd i hånd hos Upgrade.

David Dollerup, Logistics Specialist at FCA Fiat Chrysler Automobiles

Kunder 12

TS-GRUPPEN

Tilbagemeldingerne har udelukkende været meget positive, og kurset har helt sikkert været med til at gøre hverdagen lidt nemmere.

Flere deltagere har opfordret til flere kurser af denne slags.

Super Kursus i Excel & Word
Daniel havde sat pc’erne op til hver og der lå en manual med øvelser, klar til brug. Han var meget tålmodig og god til at forklare, vise og besvare de spørgsmål, der kom gennem hele kurset.

Som ekstra bonus gennemgik vi hurtigt (1,5 time) nogle tips og tricks i Word med blandt andet billedbehandling. Alt i alt var kurset vel tilrettelagt, med rigtigt mange gode fif og genveje i både Excel og Word.

De der kom fik et rigtigt godt udbytte af kurset. Tilbagemeldingerne har udelukkende været meget positive og kurset har helt sikker været med til at gøre hverdagen lidt nemmere. Flere deltagere har opfordret til flere kurser af denne slags.

Kunder 13

PROVAS

Samarbejdet med Upgrade er forløbet særdeles positivt.

I forbindelse med at vi skiftede hosting leverandør på vores IT-infrastruktur valgte vi at opgradere alle arbejdspladser ”I forbindelse med at vi skiftede hosting leverandør på vores IT-infrastruktur valgte vi at opgradere alle arbejdspladser med nyeste version af Windows og Office. Vi valgte derfor at alle medarbejdere skulle på kursus i den nye funktionalitet umiddelbart i forbindelse med skiftet. Vi valgte Upgrade til at stå for disse kurser, som blev afviklet på udstyr stillet til rådighed af Upgrade her på vores adresse.

Opgraderingskurset gav alle en rigtig god indføring i forskellene mellem versionerne, men der var også tid til at undervise i generelle tips, tricks og short-cuts. Selv er jeg en ret erfaren Office-bruger, men der var faktisk også et par hints, som jeg efterfølgende har haft stor glæde af.

Vi valgte også at få Upgrade til at lave en kompetence tjek af vore medarbejdere i Excel, Word og Outlook. På baggrund af et internet-baseret spørgeskema fik vi en rating af medarbejderenes kompetencer indenfor disse tre programmer, og det har vi brugt til at tilbyde de enkelte medarbejdere yderligere undervisning. Disse kurser blev også købt hos Upgrade IT. Samarbejdet med Upgrade i forbindelse med overgangen er forløbet særdeles positiv.

Kunder 14

FILTERTEKNIK

… kurset var en fornøjelse - levende underviser gjorde undervisningen rigtig spændende og sjov.

Vi vil helt klart bruge Upgrade igen til andre kurser.

Vi hos Filterteknik A/S har brugt Upgrade IT til et Excel kursus. Planlægningen var virkelig god. Opfølgning fra sælger var hurtig og præcis.

Fleksible er de også vedr. tidspunkt på dagen for kurset og selve kurset var en fornøjelse. John var en levende underviser og gjorde undervisningen rigtig spændende og sjov. Vi vil helt klart bruge Upgrade igen til andre kurser.

Kent Fogemann, Salgskonsulent

Kunder 15

AASTED CHOCOLATE

… fin og kompetent undervisning - medarbejderne har taget godt imod uddannelsen, og der var en god stemning på kurserne, som alle har fået meget ud af.

Her på uge 2 står telefonen fuldstændig stille i vores support afdeling, så det har haft stor betydning.

Det må være et koncept, der sagtens kan bruge en anden gang!

Vi har nu gennemført uddannelse og udrulning af Office. Vi havde besøg af Upgrade, hvor bl.a. John selv var herovre.

De gav en fin og kompetent undervisning og materialet de havde med var også helt i orden.

Medarbejderne i huset har taget godt imod uddannelsen og der var en god stemning på kurserne som alle har fået meget ud af.

Jeg må sige at her på uge 2 står telefonen fuldstændig stille i vores support afdeling, når det angår Office, så det har haft stor betydning. Det må være et koncept der sagtens kan bruge en anden gang!

Erik Andersen, IT Systems Administrator

Kunder 16

HEDEN & FJORDEN

Det var lige det vi stod og manglende.

Vi er små 200 brugere, så vi kunne godt se, det var noget af en opgave at skulle i gang med at få hele flokken uddannet i brugen af den nye version. Netop som vi skulle til at gå i gang med implementeringen, fik vi et brev ind af døren fra Upgrade med tilbud om en kompetenceafklaring af alle medarbejdere og efterfølgende uddannelse i alle Office programmer. Det var lige det vi stod og manglende, og vi sagde ja tak til at få et uforpligtende besøg af Upgrade.

Sådan startede et samarbejde, hvor vi havde alle medarbejdere på kursus i de programmer, den enkelte måtte have brug for. Den indledende kompetenceafklaring gjorde, at vi kunne sammensætte holdene, så niveauet var nogenlunde ens for deltagerne på holdet.

Hvor mange timer der blev undervist i de forskellige programmer var også forskellig og efter behov.Underviseren kom til os, hvilket gjorde, at vores medarbejdere ikke skulle bruge tid på transport til og fra kursusstedet.

Joan Christensen, Lønbogholder

Kunder 17

HOLBÆK FORSYNING

Upgrade var gode til at differentiere undervisningen. Underviserne har så stort og bredt kendskab til emnet. Højt serviceniveau - kort og godt en god oplevelse.

Upgrade var gode til at differentiere undervisningen. Instruktørerne har så stort og bredt kendskab til emnet. Højt serviceniveau – kort og godt en god oplevelse.

I Holbæk Forsyning A/S valgte vi Upgrade som samarbejdspartner, da vores Office pakke skulle opgraderes. Ca. 50 medarbejdere på tværs af virksomheden deltog i opgradering af hhv. Outlook, Word og Excel. Da der var tale om stor forskel på kendskabet hos deltagerne var det en stor hjælp, at instruktørerne fra Upgrade var gode til at differentiere undervisningen.

Derudover har vi benyttet Upgrade til kurser for et mindre antal deltagere, og her har det igen været en gevinst, at instruktørerne har så stort og bredt kendskab til emnet. Det er en stor hjælp at Upgrade har et højt serviceniveau og samtidig også kan levere et komplet kursuslokale. Kort og godt en god oplevelse.

Dorte Frederiksen, Direktionsassistent

Kunder 18

MERTON

Upgrade har hjulpet os med en planlagt opgradering af vores medarbejdere. Alle synes efterfølgende, at de har fået noget ud af kurserne.

Førsteklasses service gennem hele forløbet. Kan klart anbefale andre at bruge Upgrade.

Upgrade har hjulpet os med en planlagt opgradering af vores medarbejdere. Vi bruger Office-pakken, og med hjælp fra Upgrade fandt vi ud af, at et kursus i hhv. Excel og Outlook kunne hjælpe vore medarbejdere i hverdagen. Da vi er en lille virksomhed, kan det være svært at afse flere personer ad gangen til kurser ude af huset. Upgrade udvist stor fleksibilitet og tålmodighed i planlægningen af kurserne, og det endte med, at vi afholdte de 2 kurser her i huset – fordelt over 4 dage. Det var en kæmpe hjælp for os, og gjorde det muligt at alle kunne deltage. Vores underviser formåede på mesterlig vis at favne den store spredning, der var i kendskabet til programmerne, således at alle efterfølgende synes, de har fået noget ud af kurserne. En førsteklasses service gennem hele forløbet. Kan klart anbefale til andre at bruge Upgrade. Susanne K. Hansen, Finance Director
Kunder 19

AUNBØL A/S

… sikken gevinst at være deltager på kurserne, som var godt tilrettelagt af Upgrade.

Det kan måske godt virke lidt træls, at skulle bruge 3 hele arbejdsdage på et kursus i Word, Excel og Outlook, når man nu ”anvender disse programmer i forvejen”….Men hold da op, sikken gevinst at være deltager på kurserne, som var godt tilrettelagt af Upgrade. Underviseren havde styr på sit stof og var god til, på både forståelig og humoristisk vis, at give råd, fif og vejledning til, hvordan værktøjerne i programmerne kan anvendes. Vi fandt vist alle ud af, at der i Office programmer ikke er udviklet knapper ”kun til pynt” eller ”kun til programmørers brug” Generelt var niveauet måske lidt højt – så det er klart en fordel hvis man har lidt kendskab til de mere almene knapper i programmerne. Kurset er et fantastisk godt supplement til hverdagens brug af programmerne og der blev udleveret godt materiale til hjemmebrug. Helle Kristensen, Fakturering, debitor, kreditor & bogføring
Kunder 20

WP KØD

… flotte evalueringer. Alle var tilfredse. Godt udbytte.

Det var et super godt kursus og tilrettelæggelsen var perfekt. Jeg syntes det er flotte evalueringer og min opfattelse var bestemt også at de alle var tilfredse og havde godt udbytte. Vi fik alle administrative medarbejdere gennem et opgraderingskursus tilrettelagt over 2 dage, således at vores kunder ikke mærkede til vores fravær af 2 x halv dag.

Marianne Eske Hansen, Økonomichef