Anette Ørving

Jeg skal tvinge mig selv til at prøve nogle af de funktioner af, som jeg godt ved er der, men ikke bruger

Anette Ørving HR-partner hos Det Kongelige Teater 14. september 2016

BCHG circle logo

Michell Nielsen

Jeg synes det er et fornuftigt kursus som er relevant for samtlige bruger

Michell Nielsen BCHG 12. januar 2016

Aarus teater circle logo

Lena Tolkmitt

Jeg fik et meget større forståelse for programmet og har det meget nemmer nu at håndtere det.

Lena Tolkmitt Aarhus teater 16. december 2015

Domea-logo

Med Upgrade IT fik vi i Domea gennemført en vanskelig opgradering af vores ejendoms mestre lokalt og i hele Danmark.
Vi fik alle testet, og det har vi ikke fortrudt. Alt i alt fik vi i 2011 opgraderet over 200 ejendoms mestre til fuld tilfredshed og til rimelige penge.Endelig kan Upgrade IT anbefales som en hurtig og god sparringspartner.
Her gælder ordsproget ”Hellere lille og vågen…” i fuld udstrækning.
Per Eskildsen – Uddannelses konsulent

Toptoy logo

John Andersson er et meget godt forberedt, velformuleret og talentfuld IT-konsulent. Han har formået at udfordre / ændre daglige rutiner og arbejdsproces til det bedre, dvs, forbedring af både individuelle person (-og team) ressourcer.
David Dollerup – Manager of Supply Chain Planning

haldortopsoe-logo

Jeg syntes det har været et godt og brugbart kursus med kompetente undervisere, jeg syntes der har været plads til flere forskellige niveauer uden at man har haft svært ved at følge med i undervisningen og da jeg selv er startet helt fra bunden af og har fået meget ud af det har jeg kun rosende ord om kurset som helhed.
Andreas Hermann Larsen Smedeformand

eldorado circle logo

Henrik Luther

Hvad betyder og kan de værktøjer Du allerede har på Din pc! In other Words: Du har tingene ved hånden, man skal bare finde ud af hvordan de “vender”.

Henrik Luther Eksport Ansvarlig hos Eldorado 17. september 2015

Michelle Skov

De mange tips og trick der gør arbejdet med Excel, lettere og hurtigere. Gode små fif.

Michelle Skov Økonomikonsulent hos Boligkontoret Danmark 12. januar 2016

Jonna Nielsen

Har været på et effektivtieringskursus for 11 måneder siden. Så havde en del med der fra, men alligevel var der mange ting der lige blev gjort synligt igen. Tror der er en del ting vi skal have op i afdelingen så hverdagen bliver lettere/overskuelig for os alle.

Jonna Nielsen HTH 15. september 2016

sk-forsyning-logo-ens2012

SK Forsyning A/S
Ca. 150 medarbejder har været på kursus i flere omgang og kurserne er forløbet professionelt med et tvist af hygge og sjov.
UPGRADE IT kan anbefales til videreuddannelse af folk.
Vita Riis Pedersen – IT koordinator

 

grandhotel-logo

På anbefaling kontaktede jeg Upgrade IT for at forhøre om Excel kursus .Oplevede en super service fra start til slutmed god information om hvordan kurser blev tilrettelagt individuelt og god information omkring priser som er yderst attraktive.
Firma kommer selv med deres computere og stiller op og gør alt klart så det er lige til at gå til.
Forinden havde vi alle taget en test så vi kunne få undervisning på forskelligt plan.
Vi vil helt sikkert gerne benytte Upgrade IT igen og kan varmt anbefale dem.

Super Kursus i Excel & Word
Daniel havde sat pc’erne op til hver og der lå en manual med øvelser, klar til brug. Han var meget tålmodig og god til at forklare, vise og besvare de spørgsmål, der kom gennem hele kurset. Som ekstra bonus gennemgik vi hurtigt (1,5 time) nogle tips og tricks i Word med blandt andet billedbehandling.Alt i alt var kurset vel tilrettelagt, med rigtigt mange gode fif og genveje i både Excel og Word.
De der kom fik et rigtigt godt udbytte af kurset.Tilbagemeldingerne har udelukkende været meget positive og kurset har helt sikker været med til at gøre hverdagen lidt nemmere. Flere deltagere har opfordret til flere kurser af denne slags.

provas-logo

”I forbindelse med at vi skiftede hosting leverandør på vor IT-infrastruktur valgte vi at opgradere alle arbejdspladser med nyeste version af Windows og Office. Vi havde hidtil anvendt Office 2003 versioner og der er ret store forskelle i hvordan brugergrænsefladerne ser ud i 2003 versionen og i 2010 versionen af Office. Derfor valgte vi at alle medarbejdere skulle på kursus i den nye funktionalitet umiddelbart i forbindelse med skiftet. Vi valgte Upgrade IT til at stå for disse kurser som blev afviklet på udstyr stillet til rådighed af Upgrade IT her på vores adresse. Opgraderingskurset varede 3 timer og gav alle en rigtig god indføring i forskellene mellem versionerne men der var også tid til at undervise i generelle tips, tricks og short-cuts. Selv er jeg en ret erfaren Office-bruger, men der var faktisk også et på hints som jeg efterfølgende har haft stor glæde af.Vi valgte også at få Upgrade IT til at lave en kompetence tjek af vore medarbejdere i Excel, Word og Outlook. På baggrund af et internet-baseret spørgeskema fik vi en rating af medarbejderenes kompetencer indenfor disse tre programmer, og det har vi brugt til at tilbyde de enkelte medarbejdere yderligere undervisning. Disse kurser blev også købt hos Upgrade IT.Samarbejdet med Upgrade IT i forbindelse med overgangen fra en gammel version til en noget anderledes ny version af Office samt et generelt kompetence løft er forløbet særdeles positiv.
Ole b. Lyhne – Økonomi & IT-chef

Filterteknikdanmark-logo

Vi hos Filterteknik A/S har brugt Upgrade IT til et Excel kursus. Planlægningen var virkelig god. Opfølgning fra sælger var hurtig og præcis. Fleksibel er de også vedr. tidspunkt på dagen for kurset og selve kurset var en fornøjelse. John var en levende underviser og gjorde undervisningen rigtig spændende og sjov.Vi vil helt klart bruge Upgrade IT igen til andre kurser.
Kent Fogemann – Salgskonsulent

Vi har nu gennemført uddannelse og udrulning af Office
Vi havde besøg af Upgrade hvor bl.a. John selv var herovre.
De gav en fin og kompetent undervisning og materialet de havde med var også helt i orden.
Medarbejderne i huset har taget godt imod uddannelsen og der var en god stemning på kurserne som alle har fået meget ud af.
Jeg må sige at her på uge 2 står telefonen fuldstændig stille i vores support afdeling, når det angår Office, så det har haft stor betydning med de 3 timers introduktion.Det må være et koncept der sagtens kan bruge en anden gang!
Erik Andersen – IT Systems Administrator

hedenfjorden-logo

I 2011 gik vi fra Office version 2003 til version 2010. Vi er små 200 brugere, så vi kunne godt se, det var noget af en opgave at skulle i gang med at få hele flokken uddannet i brugen af den nye version.Netop som vi skulle til at gå i gang med implementeringen, fik vi et brev ind af døren fra Upgrade IT med tilbud om en kompetenceafklaring af alle medarbejdere og efterfølgende uddannelse i alle Office programmer. Det var lige det vi stod og manglende og vi sagde ja tak til at få et uforpligtende besøg af Upgrade IT.Sådan startede et samarbejde, hvor vi i løbet af 2011 havde alle medarbejdere på kursus i de programmer, den enkelte måtte have brug for. Den indledende kompetenceafklaring gjorde, at vi kunne sammensætte holdene, så niveauet var nogenlunde ens for deltagerne på holdet. Hvor mange timer der blev undervist i de forskellige programmer var også forskellig og efter behov.Underviseren kom til os, hvilket gjorde, at vore medarbejdere ikke skulle bruge tid på transport til og fra kursusstedet. Vi kunne også tillade os at holde nogle af kurserne som halve dage, hvis det passede bedre ind i medarbejdernes kalender.Det er selvfølgelig ikke uden omkostninger at sende 200 medarbejdere på kursus i 1 til 3 dage hver, hverken økonomisk eller med hensyn til den tid, vi har brugt på at få planlægning og afvikling af holdene til at gå op internt hos os. Men muligheden for at søge VEU og kompetencefondsmidler hjem gjorde det, udbyttet taget i betragtning, økonomisk overkommeligt. Og samarbejdet med Upgrade IT, med fremsendelse af ansøgningsskemaer til VEU refusion, har lettet arbejdet med at få søgt refusionen hjem.Alt i alt, en rigtig god måde at komme i gang med brugen af programmerne i den nye version på.Man kan selvfølgelig ikke huske alt hvad man lærte på kurserne, men vi fik nogle virkelig gode kursusmapper udleveret. Og jeg har for mit eget vedkommende, haft dem fremme mange gange siden, når der lige er en lille finesse, der skal genopfriskes.
Joan Christensen – Lønbogholder

Holbæk Forsyning logo

I Holbæk Forsyning A/S valgte vi Upgrade som samarbejdspartner, da vores Office pakke skulle opgraderes til 2010 versionen. Ca. 50 medarbejdere på tværs af virksomheden deltog i opgradering af hhv. Outlook, Word og Excel. Da der var tale om stor forskel på kendskabet hos deltagerne var det en stor hjælp, at instruktørerne fra Upgrade var gode til at differentiere undervisningen.Derudover har vi benyttet Upgrade til kurser for et mindre antal deltagere og her har det igen været en gevinst, at instruktørerne har så stort og bredt kendskab til emnet.Det er en stor hjælp at Upgrade har et højt serviceniveau og samtidig også kan levere et komplet kursuslokale. Kort og godt en god oplevelse.
Dorte Frederiksen – Direktionsassistent

Merton logo

Upgrade It har hjulpet os med en planlagt opgradering af vores medarbejdere. Vi bruger Office-pakken, og med hjælp fra Upgrade fandt vi ud af, at et kursus i hhv. Excel og Outlook 2010 kunne hjælpe vore medarbejdere i hverdagen.Da vi er en lille virksomhed, kan det være svært at afse flere personer ad gangen til kurser ude af huset. Upgrade udvist stor fleksibilitet og tålmodighed i planlægningen af kurserne, og det endte med, at vi afholdte de 2 kurser her i huset – fordelt over 4 dage.Det var en kæmpe hjælp for os, og gjorde det muligt at alle kunne deltage. Vores underviser Daniel formåede på mesterlig vis at favne den store spredning, der var i kendskabet til programmerne, således at alle efterfølgende synes, de har fået noget ud af kurserne. En førsteklasses service gennem hele forløbet. Kan klart anbefale til andre at bruge Upgrade It.
Susanne K. Hansen – Finance Director

Det kan måske godt virke lidt træls, at skulle bruge 3 hele arbejdsdage på et kursus i Word, Excel og Outlook, når man nu ”anvender disse programmer i forvejen”….Men hold da op, sikken gevinst at være deltager på kurserne, som var godt tilrettelagt af Upgrade IT.Underviseren havde styr på sit stof og var god til, på både forståelig og humoristisk vis, at give råd, fif og vejledning til, hvordan værktøjerne i programmerne kan anvendes.Vi fandt vist alle ud af, at der i Office programmer ikke er udviklet knapper ”kun til pynt” eller ”kun til programmørers brug” JGenerelt var niveauet måske lidt højt – så det er klart en fordel hvis man har lidt kendskab til de mere almene knapper i programmerne.Kurset er et fantastisk godt supplement til hverdagens brug af programmerne og der blev udleveret godt materiale til hjemmebrug.
Helle Kristensen – Fakturering, debitor, kreditor & bogføring

Det var et super godt kursus og tilrettelæggelsen var perfektJeg syntes det er flotte evalueringer og min opfattelse var bestemt også at de alle var tilfredse og havde godt udbytte. Vi fik alle administrative medarbejdere gennem et opgraderingskursus
tilrettelagt over 2 dage, således at vores kunder ikke mærkede til vores fravær af 2 x halv dag.
Marianne Eske Hansen – Økonomichef